trötter

Fyfan vad jag är trött.. Tror det blir sussa kuddarna snart :) och hoppas att min pojkvän också vill ligga och mysa sen sova. tror jag ska till skolan imrogn, för att det är sista dagen denna vecka, är ju ledig på torsdag och frdag (a) Grymmt! Men nu har jag en dagens fråga till er! Vill ni att jag ska lägga upp min gammla klocka eller inte? men jag tror inte att det blir något mer inlägg igad, jag kör dagens facelook och outfit imotgon på morgonen om jag hinner :D Sedan efter skolan ska jag hem till pojkvännen för att på torsdag och fredag ska jag ta hand om deras hundar.. Hehe, vad ska ni göra imorgon då? Men vi kanske ses hörs med ett inlägg senare:) Men ha det bra och sussa så gött!

Saknar dig snart 10 år sen du lämnade oss♥

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej :) Fina saker, men jag gör tyvärr inga byten eftersom att jag behöver pengarna.

2011-01-11 @ 20:11:43
URL: http://attvaradenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0