rubriktorka..

Hejsan allihopa:)
Jag vaknade för kanske en timme sedan. men jag ska ta bussen klockan 7 hemifrån min pojkvän.
Aja, men det va mysigt igår på minneslunden. Fan vad jag saknar dig pappa.. tror det är 9 år sedan jag och mina syskon förlorade dig..
Du ska veta att du alltid finns med i våra hjärtan! Jag kan bara hoppas du har det bra däruppe på ett moln..
Jag älskar dig!
Men snart ska jag till skolan, efter skolan ska jag möta upp min pojkvän sen ska vi åka hem till mig och bara ha det mysigt:)
bye bye !;)

Kommentarer
Postat av: Paulina - Storesyster ♥

Fint skrivet om pappa :) ♥ Ja det är 9 år och 8 månader sen som han dog :( Åren går fort, fööör fort ibland! Men kul att de gick bra vid minneslunden! :)



Saknar dig och älskar dig min fina lillesyster ♥

Puss och kram ♥

2010-09-12 @ 08:48:32
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0