klockan är tidigt..

Klockan är 06:21 och jag har varit vaken i drygt en timme nu.. och är klar har sovit hemma hos min pojkvän inatt, så jag måste ju åka tidigt. bussen går 27 men så började det ösregna.. så jag tar en senare buss som går 50, och slipper regnet och så kommer jag typ 5 min försent. men det gör ju inget;)
Men igår hade vi det trevligt. först så Åkte vi och grattade luddes mormor. sen åkte vi hem till hans morbror och fikade.
sen när vi kom hem till han sitter vi och kollar en buss jag ska ta en. då skulle jag vara på saltarö typ vid fem över halv tolv.
så då fick jag sova här.. men det va mysigt. det kom en valp köpare igår kväll också. och han ska köpa en han hund. så nu finns det bara 2 kvar som ska säljas..:( buhu det ät typ bara 2 veckor kvar nu..
Gud va jag kommer att sakna dom.
Just det. jag vill bara säga att ni som läser min blogg kolla in min systers blogg. Det finns en länk till höger där det står länkar. syster-paulina gå in på den det är en grym blogg. läser den varje dag.
Juste paulina om du läser min blogg så vill jag bara säga att jag älskar dig!
Jag vet inte vad jag skulle göra utan er mina syskon.
Både james paulina och min halv syster Jacki. älskar er!

Kommentarer
Postat av: Paulina - Storesyster ♥

Åh vad gullig du är syrran! ♥ Klart jag läser din blogg, jag kikar in här varje dag :)



Jag älskar dig också gumman! ♥ Puss och kram från storesyster ♥

2010-09-15 @ 22:32:15
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0