hejsan!:)

jag har inte uppdaterat på hela helgen om inte mer..
Kort inlägg om vad jag gjort i helgen.
Fredag: jag och min pojkvän va hund/valpvakt hela dagen. Det va riktigt kul:)vi åt tacos och hade det mysigt':)
en bild på min pojkvän och hans ena hund Doris:)
Lördag: vi va i haninge centrum. En jacka följde med hem. med den lämnade vi tillbaka idag.
Söndag. vi lämnade tillbaka jackan i haninge centrum och beställde en annan jacka från nätet:) kan vis a bild sen:) Eller min pojkvän beställde den till mig för att jag ville ha den(a) det va han som köpte den första jackan till ig. men han tyckte också att den som vi beställde va snyggare:) men aja ska fortsätta att prata med min pojkvän på skype ha det bra så hörs vi va;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0