..

Har precis fått en tid på sjukhuset..
inget mer om det får ni veta.
Men aja klockan 08.40 ska jag vara där..
idag ska jag typ inte träffa min underbara älskling.
känns så konstigt att inte vara med honom..
Men men vi har ju varit med varandra varje dag.
Så kanske är bra, men jag saknar ju hans närhet..
Men imorgon ska jag träffa honom!
Gud kommer dö när jag ser honom igen.
Tänkte kanske ha en frågestund här i bloggen.
Men jag vet inte om det skulle bli några frågor. det är ju inte så roligt..
Så ni som vill att jag ska ha en fråge stund får ju ta och kommentera detta inlägg.
Nu blev det här inlägget lite långt, men men.
Vi bara säga att ni läsare är underbara. det är några som följer min tråkiga blogg varje dag.
Men det vore roligt mer lite kommentarer också!
Vill Gärna att ni trivs så säg till om ni vill att jg ska skriva om någon speciellt eller så kan jag försöka att göra det..
Jag ska inte skriva mer nu. Vissa orkar väll inte ens läsa inlägget..
Men ni söta läsare får ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Paulina - Storesyster ♥

Hej gumman! :) Hr mailat dig nu med lite bilder på pappa :) Så kolla mailen vetja :) Hehe.



Vad är de du ska göra på sjukhuset, om jag får fråga? Böhöver inte publicera din kommentar sen om du skriver vad du ska göra... Så det är lugnt :)



Älskar dig och saknar dig gumman! ♥

Puss & Kram från storesyster ♥

2010-09-20 @ 16:59:14
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Postat av: Paulina - Storesyster ♥

Åh de lät ju inge kul! :( Hoppas du inte har de!

2010-09-20 @ 19:20:02
URL: http://paulinakasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0