Jag vill tatuera mig..:(

Åh jag vill tatuera mig. jag vill tatuera ungefär "

I will keep a part of you whit me and everywhere I am there you will be " som minestatuering till min pappa som tyvär har gått bort  för nästan 10 år sedan. Det är nog det ända jag skulle kunna tatuera in. Något jag vet att jag vill ha på min kropp förevigt. Men men, Nu är jag snart i gullmars. Jag sov ju hemma hos ludde från igår till idag. Ska eventuellt beställa glasögon idag. Men Nog av skrivandet. NU ska jag snart gå av. ni får ha det bra!:)




Kommentarer
Postat av: Josefin

jag tatuerar :) som lärling dock. har precis börjat :D

2010-10-11 @ 07:46:35
URL: http://missfuckhead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0