Hejsan alla läsare!:)

Hejsan, just nu sitter jag i skolan och har tråkigt, jag har rast tills 20 över, tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg då. Va snällt eller hur?
Men aa, Idag ska jag inte göra något. jag köpte den där sunsilk shampot och balsamet, där det är typ några kända som har gjort den. den röda va riktigt bra för färgat hår. beställde mina glasögon och va inne snabbt på hemtex. ska ju måla om i mitt rum och sådant. Skulle köpa ett bedsett, men jag är hopplöst förälskad i brun så det kommer bli någon sådan färg. Sen hittade vi gardiner som va bruna, men då passade inte mitt bedset så det blev inget.
Men imorgon ska jag Klippa mig.. KOmmer dö när jag sitter där hatar att klippa mitt hår:( Men men, Jag ska fråga mamma om jag kan få köpa saker till mitt hår och sen måste jag ha mitt barnbidrag tidigare den här månaden för att min älskling fyller år den 22 oktober så :D han fyller 16 så grattis till han redan nu :D men nu börjar jag ni alla får ha det bra :DD
Min bebis i somras :D
Visst är vi söta (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0