Grattis min underbara pojkvän!

Grattis älskling. Nu är du 16 år och vi har snart varit tillsammans i 10 månader också. Jag älskar dig av hela mit hjärta du betyder allt för mig. Du är min luft jag andas för att kunna överleva. Hoppas du tycker det blir en bra födelsedag. Jag skulle kunna sitta och skriva ett lååång inlägg om hur mycket du betyder för mig och hur mycket jag älskar dig. Men det behövs bara några fåtal ord som kan beskriva det. " Du betyder allt för mig du är mitt allt, Jag älskar dig av hela mitt hjärta och själ." Älskar dig Ludwig Oscar Blomberg, min underbara älskling, som bara är min! Och ingen annans! ♥






Fan vad jag älskar dig min underbaraste älsklig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0