Ledig idag :D

Skönt, men ni undrar säkert vafan jag gör uppe nu, och att jag bara ska slappa idag. Men det ska jag inte, Jag är hundvakt åt fyra hundar Doris, Bosse, Hilda och lilla Åke. Sen ska jag städa pojkvänenns rum lite, han har tappat bost halsbandet han fick utav mig :( Så han vill att jag ska hitta det. Men det är ändå jävligt stökigt där ( kan inte bero på mig ) Så ändå skönt med en städning. Sen ska jag öra en hemlig sak hade sakt till er, men min pojkvän läser min blogg så det går ju inte. Nej, Redan druckit en kopp kaffe blir att  faxa till en ny kanna med kaffe och pojkvän ska gå nu, så ska säga hejdå till han. Men ni ungdommar som läser min blogg, ha bra i skolan och ni som jobbar, ha en bra dag på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0