Jävla fitt ungar!!

Ursäkta ordvalet men seriöst det går inte att beskriva min ilska just nu!! Faaaaan håll käften era jävla fitt ungar!! Dom jävlarna som är över oss spelar skit hög musik och dom har hållt på sen fucking 9 på kvällen jävla snorungar som har "hemmafest" Asso seriöst det är inte lite störande! utan det går inte att förklara, dom hoppar runt som flodhästar! När dom går låter det som en stor flock flodhästar går däruppe! Vi har slagit saker i taket men dom fortsätter vi har varit och knackat på men dom VÄGRAR  att öppna dörren och dom slutar ju för fan inte! Hunden blir stressad för att vi är så jävla irriterade. Fan seriöst hur orkar folk mitt på natten ? snorungar som har lånat en polares/brors lägenhet eller något. Över 18 år dom definitivt inte. Vi gick ut med hunden så såg vi en tönt sitta och vifta med en leksaks pistol? Men seriöst hur gamla är dom ? Nu börjar jag bli riktigt less på det här! Ååh får DAMP  D.A.M.P För i helvete nu har vi ringt störnings jouren hoppas fan att dom kommer snart! Det är en onsdag vanliga människor med jobb Har inte "höstlov" utan dom ska gå upp och jobba. Och det skiter dom bara i, vad fan är det här ? Faaaaaaaaan i heeeeeeeelvete kan dom inte bara hålla käften ?! Aja hoppas ni som inte har idioter över er sover gött för det kan inte jag göra!
GODNATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0