Tja igen

Filmen va skit bra :)
vi kollade på national treasure 2 book of secret



Grym va den :) jag och luddes mamma ska typ till älvsjö mässan imorgon då det är hundutställning. Så det kommer nog bli bilder och lite annant om det blir av. Vi får hoppas på det ! Åh jag väntar på att min design/header kommer upp snart hon håller ju fortfarande på med den.. Men men :) JAg är bara glad att hon hjälper mig. Fan jag är så jävla fantasilös.. Hjälp mig någon ? något roligt att skriva om något test eller så bara för att man har tråkigt. Hmm... Kanske ska göra en ny kategori "saker du inte visste om jennifer" eller ? kanske sklle vara kul.. men det här får räcka nu.. Men ni får ha dt så bra så länge bye bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0