Tidsinställt!

Mitt första tidsinställda inlägg vet inte om det kommer att funka.. men det visar sig. Jag har nu varit och solat! jag kände att jag behövde det! Så det va riktigt nice. Kul att träffa hanna också. Men men nu går jag och min pojkvän och letar julklapp till min morfar:) vet inte om hanna följer med när jag ska göra det. Men det utvisar tiden! ville vara snäll mot er om ni går in och läser på min blogg men det här kanske inte va så roligt men allt för mina läsare ;) Nej, fan jag skule vilja fika, men det har jag inga pengar till :( Fan är jätte sugen på Waynes coffe kaffe latte med hasselnöt Så jäva underbart ! :D Men nej hoppas ni har det bra, fixar ett lite senare också . men ha det bra så skriver jag mer sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0