Fredag!:D

Hej, idag har jag inte gjort så mycket. vi började halv 10 idag sen gick vi igenom en grej.:)
jag fick iallafall min data idag och jag har inte haft något internet förens nu så jag har inte kunnat uppdatera idag.. nu sitter jag hemma hos min pojkvän men vi ska snart åka hem till mig:)
kan kanske lägga upp en bild idag, men det är om jag förstår hur man gör;)
Eller så kanske min söta pojkvän hjälpa mig(a)
Han börjar inte skolan förens på måndag, och jag började i onsdag men vi har ju inte gjort sådär jätte mycket:)
Juste jag håller på att sluta röka också:D
Det går rätt bra:D
NU kanske det är 2-3 cigg per dag:D
Garanterat mycket bättre;)
Jag kanske skulle få träffa Luddes pappa och syster och bror för första gången efter nästan 8 månader i morgon:)
gud vad pinsamt!!!
Men aja, jag måste ju träffa dom någon gång:)
Annars ska jag nog inte göra så mycket i helgen..
Gud va skönt med fredag idag föresten:) jag har gått 2 dagar i skolan och jag är redan helt slut:(
på måndag ska min klass 7-8f2 och 8-9f1 spela antingen minigolf eller fotbollsgolf på siggesta:)
Det ska bli riktigt kul:)
Sen på tisdag börjar alla med riktiga schemat ”suck-.-’ ”
Men men det är bara att vänja sig:)
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..

(Jag klarade det!:D)


byebye;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0