fan..

NU sitter jag på bussen påväg hem:(
Då måste jag lämna min underbara älskling:( Fan men just nu har jag honom bredvid mig..
men åå=(
Imorgon ska jag spela minigolf/fotbollsgolf med klassen. de ska bli lite roligt:)
Fan det är en he månad kvar till barnbidraget och jag och min älskling har 8 månader om några dagar..
Jag som hade velat gå ut och äta på någon restaurang eller något..=( menmen..
Fan jag har inte så mycket mer att skriva.
Juste jag va ju på Depp humör förut idag för en sak som hände mellan mig och en kompis..
Men jag har kommit på om inte hon vill vara vän med mig eller ens försöka lösa det ska inte jag lägga ner tid på henne och hund efter henne hela tiden.
Finns bättre vänner därute.
Men jag tänker inte starta värsta bråket.
Det är bara fjortisar som gör;)
fan.. Jag fattar fan inget om hur man ska göra en ny design eller header..=(
Någon som vill vara gullig och hjälpa mig?(a)
Jag vill bara välkomma alla nya besökare märkte nyss att det kommit in lite mer besökare:D
Tack till alla er och hoppas ni trivs och fortsätter att läsa min blogg;D
Men ska prata lite med min pojkvän nu och inte bara sitta och skriva på min blogg;)
ingen bild nu ni får klara er utan;)
herrå;D

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Grattis till snart 8 månader! :)

Det gäller att spara under året, så att man klarar sig under de månaderna då bidraget inte kommer.



Svar: Hej. Jag är ingen expert på att göra headers, men hjälper gärna till. Jag tror dock att du kan fixa en väldigt fin och personlig på egen hand. Det är inte svårt att få in den i bloggen. Det kan jag försöka förklara för dig.



Kram

2010-08-22 @ 20:50:45
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Egentligen behöver man inte skapa en komplicerad header. Man kan ta vilken bild som helst.



Ladda upp den på bloggen. Klicka på den och kopiera adressen till bilden.



Gå in i Design/Tema/alternativt redigera din befintliga stilmall.



Där är det krångligt att hitta, men det går. Där ska du kunna klistra in adressen som du har kopierat.



Det är knasigt att förklara via kommentarer. Önska att jag kunde sitta bredvid och hjälpa dig...



Det finns säker någon som kan förklara bättre än jag. Lycka till.

Kram

2010-08-22 @ 21:33:18
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Du, jag har en gammal bild som hjälpte mig med min header. Jag hoppas att du förstår den. Jag är säker på att den i alla fall kan hjälpa dig lite grann, efter att du har läst mina instruktioner i förra kommentaren.

Skicka mig din e-postadress, så mailar jag över bilden till dig. :)



Kram

2010-08-22 @ 21:35:27
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: cissi s

svar på din kommentar: jaha okej, det var ju inte så kul e... Deppig över att du åkte hem från din boy eller? :/ Kram!

2010-08-22 @ 21:50:03
URL: http://cissisundberg.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Naw, va snällt sagt av dig.

Det bästa är att börja med något enkelt, så kan man fixa mer efter hand. Helt ärligt; min blogg är inte alls komplicerad. Jag har en header jag är nöjd med, det är allt. Den övriga designen är en enkel stilmall - samma som du har.



Jag har mailat bilden till dig.

Sitter uppe en stund till, ifall du vill fråga något nu på en gång. Annars kan vi skriva till varandra efter hand. Hjälper dig så gärna. :)



Kram

2010-08-22 @ 21:53:30
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: cissi s

svar på din kommentar: Jaha men usch då, sånt är aldrig kul!! Men det är som du skriver, om hon inte ens orkar lägga energi på att försöka lösa det är hon inte värd att du försöker heller. :)

2010-08-22 @ 21:59:26
URL: http://cissisundberg.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Svar: Det var så lite. Hoppas att det går bra för dig. Stort lycka till!

Kram

2010-08-22 @ 22:08:15
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: cissi s

svar på din kommentar: Ja, det ordnar sig det där ska du se! :)

2010-08-22 @ 22:09:26
URL: http://cissisundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0