Älsklingens pappa imorgon då:)

Tja!
Nu är det bestämt jag ska följa med till Luddes pappa imorgon:)
Jag pratade med mamma för kanske 2 timmar sen, och då bestämde vi att jag skulle följa med till hans pappa imorgon:) Roligt!
Jag spelade nyss 2 betapet matcher mot ulrika och ludde, jag kom 2;a första gången och sist 3;dje gången..
Men men det blir nog mer ikväll:)
Jag har inte så mycket mer att skriva..
Men jag vet inte om jag kommer kunna uppdatera imorgon och söndag för att jag har ingen aning om dom har internet..
men jag skriver ett litet morgon inlägg iallafall:)
slänger upp en liten bild också:)
så men nu ska jag inte skriva något mer ;)
hejdå och ha en trevlig helg!;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0