Älskling!

Jag tänkte bara berätta hur mycket jag älskar dig det finns ingen som är så underbar som dig!!
Det går lixom inte att beskriva min kärlek för dig. om 7 dagar och 1timme och 3 min har vi haft 8 UNDERBARA månader tillsammans!
jag vet inte vad mer jag ska skrijva förutom att jag älskar dig och jag kommer alltid att göra det!!
Jag älskar dig Ludde Blomberg av hela mitt hjärta!
Här är min uuundeerbaara Pojkvän.!



citat; Två själar med endast en tanke; Två hjärtan som slår som ett. E.F.J Von munchbellinghausen.

Det säger verkligen "Jennifer och Ludwig" om det!!

godnatt allesammans!:)

Kommentarer
Postat av: Cassie

Om du har ett konto så är det bara att söka på ett bloggnamn och sen klicka på "Följ" om det är det du menar? :)

2010-08-21 @ 23:06:27
URL: http://cassiesfoto.blogg.se/
Postat av: ludde

jag älskar dig också hjärtat! Ja snart 8månader vad händer då? det får vi se ;) Älskar dig!<3

2010-08-21 @ 23:07:45
Postat av: lovisa

sv: jag färgade det mörkt med ljusa slingor fast på min pojkvän:)

2010-08-22 @ 09:46:04
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0